سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای کارت باشگاه مشتریان

  • ایجاد انگیزه در مشتریان: در واقع شما با ایجاد باشگاه مشتریان و ارئه کارت باشگاه مشتریان به آنها ، نوعی حس تعلق پذیری به یک مجموعه را که برای انسانها بسیار خوشایند است در آنها ایجاد میکنید و این در ایجاد انگیزه بالاتر برای خرید از شما و تکرار آن موثر خواهد بود.
  • تبدیل کردن مشتریان قدیمی خود به مشتریان وفادار: با ارائه خدمات مناسب به مشتریانی که آنها را عضو باشگاه کرده اید و برای آنها کارت عضویت صادر کرده اید در آنها حس وفاداری را به برندتان ایجاد می کنید چون از طریق این کارت رابطه ای بین کسب و کار شما و مشتری ایجاد می شود که شما در جهت تقویت این رابطه باید کوشا باشید.
  • گشترش جامعه مشتریان خود: کارت باشگاه مشتریان اگر با خلاقیت طراحی شده باشد و زیبایی آن چشم نواز باشد ممکن است توجه هر بیننده ای رو به خود جلب کند و مشتریان شما علاقمند باشند آن را به دوستان و آشنایان خود نشان دهند و مشتریانی که شما را نمیشناسند با شما آشنا شوند. و بدین ترتیب جامعه مشتریان شما گشترش یابد.
  • کارت باشگاه مشتریان ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات: مشتریان شما که کارتهای باشگاه مشتریان به آنها تعلق گرفته در صورت رضایت از خدمات یا محصولات شما به دلیل لطفی که از جانب کسب و کارتان برای آنها ایجاد شده با احتمال بالا شما را به دوستان و آَشنایان خود و حتی با نشان دادن کارت باشگاه مشتریان معرفی می کنند و در واقع آنها به این شکل کار بازاریابی و تبلیغات را بدون هزینه و رایگان برای شما انجام میدهند.
  • تقویت برند شما: هر بار که مشتری از کارت باشگاه مشتریان استفاده می کند و یا در معرض دید او قرار می گیرد باعث به خاطر سپاری برند شما در حافظه او و تقویت برند شما میشود و این بستگی به شما دارد که خدمات بیشتری به اعضا باشگاه مشتریان خود ارائه دهید.
  • ایجاد هویت برای مشتری و کسب و کار شما: کارت باشگاه مشتریان نوعی هویت برای شما و اعضا باشگاه محسوب می شود.